V internetovém prohlížeči zadejte adresu vašeho eshopu a na konec přidejte /admin
Příklad: http://mujeshop.cz/admin
V internetovém prohlížeči zadejte adresu vašeho eshopu a na konec přidejte /admin
Příklad: http://mujeshop.cz/admin
Na přihlašovací stránce zadejte své uživatelské jméno, heslo a následně klikněte na tlačítko Přihlásit se.
V levém menu klikněte na Prodeje (ikonka nákupního košíku).
Po rozbalení položky Prodeje klikněte na Objednávky.
Na této stránce vidíte seznam objednávek.
V horní části stránky je několik polí, pomocí kterých lze filtrovat/hledat objednávky.
Jedna z nejdůležitějších informací u objednávky v souvislosti s jejím zpracováním je STAV.
Stav lze vidět ve sloupci Stav.
Pokud je potřeba změnit způsob dopravy, platbu, dodací nebo fakturační adresu případně zboží, tak klikněte na ikonku pera.
Pokud je objednávka ve stavu, který vyžaduje další krok v rámci procesu zpracování objednávky, klikněte na ikonku Oka.
Tím se dostanete na detail objednávky, na kterém lze s objednávkou dále pracovat.
V horní části detailu objednávky můžete vidět základní informace o objednávce.
Hlavní část stránky pak tvoří informace o samotné objednávce, zejména tedy adresa, objednané zboží a ceny.
Ve spodní části stránky je Historie objednávky.
Zde lze vidět jak se postupně měnily stavy objednávky.
Datum přidání = Kdy došlo ke změně stavu.
Komentář = Poznámka, která může sloužit interním účelům, nebo může být zaslána zákazníkovi.
Stav = Stav na který byla objednávka změněna.
Upozornění = Jestli byl o změně stavu informován zákazník.
Úplně dole je možnost Přidat historii objednávky.
Zde lze změnit stav objednávky.
Upozornit zákazníka = Pokud je políčko zaškrtnuto, tak zákazníkovi přijde email, ve kterém je informován o aktuálním stavu objednávky. Pokud je vyplněn komentář, tak je obsah komentáře součástí emailu.
Komentář = Může sloužit pouze k interní poznámce, ale lze také využít pro informování zákazníka (např. o adrese nebo otevíracích hodinách v případě osobního vyzvednutí, atp.)
Pro uložení změny je nutné kliknout na tlačítko Přidat historii v pravém dolním rohu.
Pro tisk faktury je potřeba kliknout na ikonku tiskárny v pravém horním rohu.
Po zkontrolování správnosti údajů stačí kliknout na tlačítko Tisk nahoře uprostřed.